Servicii protocol VIP
în Aeroportul Otopeni – Henri Coanda – Bucuresti
Agenția de turism Enjoy Touring îți personalizează călătoriile.
Ca să te simti VIP și să fii tratat corespunzator, îți oferim un serviciu de protocol pe care ăl poți atașa confortului tău la drum.
Ca sa eviti aglomerația de la ghiseele de check-in, control securitate si serviciul pasapoarte, iti venim in intampinare cu serviciul de Protocol VIP, in aeroportul Otopeni.
Aeroportul Internațional Henri Coandă București (Otopeni) dispune de saloane VIP, ce pot fi accesate de pasagerii care călătoresc pe curse internaționale și interne. Puteți solicita serviciile VIP pentru plecări, sosiri și/sau transferuri.
Saloanele de protocol din Otopeni funcționează în regim 24/7, fiind deservit de un personal specializat. Dispun de facilități specifice categoriei de servicii: ambient relaxant, zonă de fumători, acces liber la telefon, fax, copiator, wi-fi, televiziune cu canale românești și internaționale, monitoare info status zbor, o gamă variată de răcoritoare, cafea, dulciuri și snacks-uri.
Conform statisticilor, salonul VIP găzduiește în medie 30 de pasageri/zi.
- Pachetul de servicii VIP:
1.1. La plecare:
Întâmpinarea pasagerilor în terminalul de plecări, în zona de check-in; asistență la formalitățile de control de securitate și trecere a frontierei prin filtrele special dedicate; accesul în salonul VIP; acordarea de servicii de catering; asistență la îmbarcare cu acces prioritar, în funcție de politica companiei aeriene; transport la / de la aeronavă cu microbuzul / limuzina VIP.
Pasagerul este întâmpinat în zona de check-in sau se stabilește un punct de întâlnire. După formalitățile de check-in pe flux dedicat, se merge la controlul de securitate și apoi la Poliția de Frontieră. Există o zonă specială pentru cei ce optează serviciile VIP. După controlul de securitate, se continuă spre salonul VIP.
În cadrul saloanelor VIP, pasagerii beneficiază și de un mic serviciu de catering. Se poate servi un suc, o cafea sau băuturi alcoolice. Pasagerii VIP pun accentul pe alte servicii, nu pe catering.
Când se aproprie ora de îmbarcare, pasagerul VIP este anunțat și însoțit până la burduf – passenger boarding bridge (PBB). Dacă îmbarcarea se face de pe platforma aeroportului, pasagerul VIP este transferat la avion cu o limuzină. În cazul grupurilor, se poate folosi un microbuz echipat corespunzător.
1.2. La sosire:
Întâmpinarea pasagerilor la poziția de staționare a aeronavei; transport la/de la aeronavă cu microbuzul VIP/limuzina, în cazul în care este necesar; însoțirea pasagerilor pe fluxul de sosiri internaționale/interne; asistență la formalitățile de trecere a frontierei pe fluxul dedicat (în cazul sosirilor internaționale).
Pasagerul este întâmpinat pe platforma aeroportului sau în avion, apoi este transferat cu limuzina la poliția de frontieră. Formalitățile de trecere a frontierei se fac pe flux dedicat.
Și aici se termină serviciul „meet & assist”. Serviciul VIP nu se implică în recuperarea bagajelor. Este un protocol de securitate care nu permite acest lucru. Fiecare pasager este direct responsabil de recuperarea bagajelor.
- Facilități specifice saloanelor VIP:
2.1. Salonul Curse Externe este situat în proximitatea porților de îmbarcare și dispune de următoarele dotări: zonă de fumători, rețea wi-fi dedicată, televiziune cu posturi naționale și internaționale, monitoare info status zbor, o gamă variată de răcoritoare, cafea, dulciuri și snacks-uri.
2.2. Salonul Curse Interne este situat în proximitatea porților de îmbarcare alocate curselor interne și oferă: wi-fi, televiziune cu posturi naționale și internaționale, monitoare info status zbor, o gamă variată de răcoritoare, cafea, dulciuri și snacks-uri.
- Conditii de prestare a serviciilor de protocol:
Solicitările de protocol VIP se transmit cu 72h înainte de momentul deplasării pasagerilor pe adresa de email daniela@enjoytouring.ro sau la telefon 0741559352. Plata serviciilor de protocol se efectuează cu minim 72h înainte de plecarea/sosirea pasagerilor.Solicitările transmise cu mai puțin de 72h înainte implică aplicarea unei taxe de urgență, 300 RON/pasager. In cazul urgențelor plata se efectueaza înainte de rezervarea serviciilor.
- Modalități de plată:
– Prin plata cu cardul prin link de plata emis de Enjoy Touring si transmis clientului,
– Prin transfer bancar efectuat cu minim 3 zile lucrătoare înaintea călătoriei, către agentia de turism Enjoy Touring, facilitatoarea rezervarii. https://www.enjoytouring.ro/modalitati-de-plata-a-serviciilor-de-calatorie/
- Tarife (TVA inclus)
Servicii protocol pasageri = 800 RON / pasager
Tarif de urgență = 300 RON / pasager
Taxa de urgență se aplică pasagerilor pentru care se solicită servicii de protocol cu mai puțin de 72h înainte de ora programată a cursei cu care călătoresc și în limita disponibilității personalului de a prelua pasagerii. Prestarea serviciilor de protocol în regim de urgență se face numai pe baza acordului comun al părți, agenția de turism, aeroportul Otopeni și pasagerii în cauză.
În cazul modificării sau anulării călătoriei este necesară transmiterea unei notificări scrise în acest sens.
La toate solicitările de servicii protocol, neanunțarea anulării deplasarii cu minim 72h înainte de ora decolării/aterizării aeronavei, va conduce la tarifarea clienților cu sumele aferente serviciilor solicitate, serviciile nu sunt rambursabile.
Pentru rezervarea serviciilor de Protocol VIP în aeroportul Otopeni – București, îți stăm la dispoziție cu drag.
Fiecare călătorie aduce bucurie.
Enjoy!
Daniela Berbece
Manager Fondator Enjoy Touring
Mobil: +40741559352
daniela@enjoytouring.ro
www.enjoytouring.ro/blog