Contract de prestari servicii de calatorie cu persoane juridice

Contract de prestari servicii de calatorie

  1. … / …/…/2025

Incheiat intre :

SC ENJOY TOURING SRL, agentie de turism tour-operatoare, cu sediul in Sos. Stefan cel Mare nr 35, bloc 31, sc 4 ap 129, sector 2 Bucuresti, Reg. com.: J40/2023/2020, CUI: 21286151, telefon: 0741559352, email daniela@enjoytouring.ro, reprezentata prin Berbece Daniela, in calitate de Administrator, numita in continuare Prestator,

Si

SC …., cu sediul in …, CUI: ….., Reg. com.: J…., reprezentata prin …, numita in continuare Beneficiar,

Art. 1 OBIECTUL CONTRACTULUI

Prestatorul se angajeaza fata de Beneficiar sa presteze servicii de calatorie in tara si strainatate pentru salariatii / reprezentantii / invitatii Beneficiarului, in interes de serviciu sau personal, si alte servicii conexe, astfel:

rezervarea si asigurarea de spatii de cazare in Romania si strainatate;

servicii specifice intalnirilor de afaceri, simpozioane, conferinte (inchiriere sali de conferinte, echipament si personal specializat pentru derularea profesionista a intalnirilor, secretariat, receptie, cocktail-uri);

servicii de transport, cu tren, cu autocar, cu masina, ferry, transferuri, rent-a-car cu sau fara sofer;

emitere bilete de avion de linie si low cost, sau de tip charter, pe orice rute interne si internationale;

asigurari de calatorie in strainatate si storno

orice alte aranjamente si programe comandate de Beneficiarului.

Art. 2   DURATA CONTRACTULUI

Durata contractului este de 1 an (12 luni calendaristice) incepand cu data semnarii, cu prelungire automata.

Părţile sunt de acord ca valabilitatea acestui contract sa fie prelungită automat cu perioade de cate un an, în cazul în care nici una din Parţi nu va notifica celeilalte parţi dorinţa de a rezilia contractul, în scris, cel mai tarziu cu două luni înainte de data expirării contractului.

Art. 3   PRETUL CONTRACTULUI

Fiecare serviciu/pachet de servicii solicitat va fi facturat de catre Prestator la o valoare stabilita in urma ofertarii catre Beneficiar si agreata de catre acesta din urma in scris. Acceptarea facturii de catre Beneficiar reprezinta implicit acceptarea valorii pachetului care face obiectul facturarii si a termenului de plata.

Art. 4 OBLIGATIILE PARTILOR.
Rezervarea si decomandarea serviciilor de calatorie si turistice.

4.1 SC ENJOY TOURING SRL in calitate de Prestator, are urmatoarele obligatii:

  1. a) sa raspunda comenzilor Beneficiarului in termen de cel mult 24h de la primirea acestora prin emiterea unei oferte scrise si prin comunicarea acesteia catre Beneficiar;
  2. b) sa furnizeze serviciile solicitate de catre Beneficiar conform conditiilor si la termenele stabilite in oferta

emisa de Prestator si acceptata de catre Beneficiar;

  1. c) sa emita factura fiscala si sa o transmita Beneficiarului;
  2. d) sa ii comunice Beneficiarul in scris orice majorare de pret sau orice alt tip de modificari, cu indicare a termenului pe care acesta il are la dispozitie pentru a transmite raspunsul;
  3. e) sa asigure serviciile comandate de catre Beneficiar, in limita locurilor disponibile si sa confirme serviciile solicitate de catre Beneficiar, in termen de 48 ore de la primirea comenzii ferme a acestuia, sau sa dea alternative in caz de neconfirmare. In momentul primirii unui raspuns pozitiv din partea Prestatorului, actiunea pentru care s-a facut comanda se considera contractata, fiecare parte avand obligatii specifice. f) Sa confirme celeilalte parti, existenta documentelor de calatorie, urmand ca predarea acestora catre Beneficiar sa fie facuta cu cel putin 24 ore inaintea inceperii calatoriei. Documentele de calatorie vor fi transmise pe e-mail.
  4. g) sa solutioneze orice problema ii este anuntata de catre Beneficiar in cel mai scurt timp posibil.

4.2 SC ……SRL, in calitate de Beneficiar, are urmatoarele obligatii:

  1. a) sa raspunda in scris ofertei primite de la Prestator in termen de 24h, cu respectarea termenelor de valabilitate ale ofertei.
  2. b) sa plateasca factura fiscala in termenul stabilit de la data primirii acesteia;
  3. c) sa aduca la cunostinta prestatorului orice problema aparuta pe parcursul calatoriei, ca Prestatorul sa o poata solutiona prompt.

Art 5 REGLEMENTARI

Orice problema aparuta pe parcursul calatoriei trebuie anuntata catre agentie in momentul confruntarii cu acea problema in scopul solutionarii ei. Daca nu se solutioneaza imediat, continutul problemei trebuie prezentat si apoi transmis in scris, cu confirmarea din partea prestatorului de servicii implicat in problema reclamata. Reclamarea problemelor dupa  efectuarea calatoriei ce pune Prestatorul in imposibilitatea de a solutiona problema reclamata nu mai reprezinta responsabilitatea Prestatorului iar acesta din urma nu mai este tinut sa raspunda pentru efectele intervenirii acesteia din urma.

Art. 6   TERMENE SI CONDITII DE PLATA

6.1 Facturile emise de catre Prestator catre Beneficiar vor fi achitate in termenul mentionat pe fiecare factura in parte de catre Beneficiar.

6.2 Pentru neplata facturilor la termenul stabilit se percep penalizari de 0,5% pe zi de intarziere care vor fi facturate de Prestator, acceptate si achitate de catre Beneficiar. Valoarea penalitatilor nu va putea depasi valoarea contractului.

6.3 In cazul in care anterior definitivarii prestatiei intervin majorari de pret sau orice alt tip de modificari, acestea vor fi comunicate in scris Beneficiarului iar acesta va transmite imediat in scris indicatiile sale cu privire la continuarea sau sistarea lucrarii. In situatia renuntarii la oferta se vor avea in vedere conditiile de anulare primite odata cu oferta detaliata. In cazul in care Beneficiarul nu transmite indicatiile sale Prestatorului in timpul indicat, se va considera implicita acceptarea modificarilor de pret.

6.4 In situatia serviciilor contractate in EUR/USD si facturate in Ron plata se va face la cursul valutar Euro/Ron sau USD/Ron al BNR + 2% de la data emiterii facturii fiscale.

6.5 Toate platile prin transfer se efectueaza in urmatoarele conturi bancare deschise la bancile:

ING BANK: Cod SWIFT/BIC: INGBROBU
RO69INGB0000999907721742 RON
RO47INGB0000999907721750 EUR

Banca Transilvania: Cod SWIFT/BIC: BTRLRO22XXX
RO83BTRLEURCRT0623489401 EUR
RO36BTRLRONCRT0623489401 RON
RO87BTRLUSDCRT0623489401   USD

Art. 7 CONFIDENTIALITATE

Părţile se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor, informaţiilor şi documentelor pe care le vor obţine ca urmare a indeplinirii clauzelor prezentului contract.

Art. 8 INCETAREA CONTRACTULUI

8.1 Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri:

– de drept, prin expirarea perioadei pentru care a fost incheiat sau prin acordul scris al partilor contractante;

– prin rezilierea unilaterala de către una dintre parti, atunci când cealaltă parte nu şi-a îndeplinit sau a îndeplinit în mod defectuos oricare din obligaţiile contractuale asumate in baza prezentul contract şi numai în cazul în care aceasta din urmă, în termen de 15 zile calendaristice de la data primirii notificării scrisa transmisă de către cealalta parte, nu remediază aspectele reclamate. Notificarea se realizează de către partea îndreptăţită în condiţiile art. 1552 din Codul civil.

8.2 Rezilierea  prezentului contract nu va afecta obligatiile deja scadente intre partile contractante.

Art. 9. FORTA MAJORA

9.1 Partea care invoca prima cazul de forta majora, astfel cum este ea definita de lege, nu răspunde de neexecutarea la termen sau/şi de executarea în mod necorespunzător – total sau parţial – a oricărei obligaţii ce ii revine în baza prezentului contract, dacă, neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor respective a fost cauzată de forţă majoră.

9.2 Cu titlu exemplificativ, sunt considerate Cazuri de forta majora, fara a se limita insa la: razboaie, greve, calamitati naturale, schimbari politice, incheierea temporara a traficului aerian, feroviar sau rutier.

9.3 Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 5 zile, producerea

evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.

  1. LITIGII

Orice neintelegere intre parti, privind executarea prezentului contract sau rezultata din interpretarea, indeplinirea sau incetarea acestuia, va fi solutionata pe cale amiabila. In cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila, rezolvarea conflictului va fi solutionata de catre instanta competenta de la sediul Prestatorului, competenta si solutionarea va fi cea prevazuta de legea romana.

  1. DISPOZITII FINALE

11.1 Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii. Orice modificare a prezentului contract se va putea face numai prin act aditional semnat de partile contractante.

11.2 Este interzisa cesionarea partiala sau totala a prezentului Contract de catre una dintre parti fara acordul

prealabil scris al celeilalte parti.

Prezentul contract a fost semnat astazi, …/…/……, intr-un numar de doua exemplare originale, ambele cu valoare egala, cate unul pentru fiecare parte.

 

Prestator,                                                             Beneficiar,

SC ENJOY TOURING SRL                             SC …… SRL

Administrator,                                                   Reprezentant,

Berbece Daniela                                                  …………

Poti descara de aici contractul in format word, editabil.

Daniela Berbece
Founder & Manager

Mobile: +40741559352
daniela@enjoytouring.ro

www.enjoytouring.ro/blog